Навіщо в авто стабілізатор

Стабілізатор поперечної стійкості – елемент підвіски автомобіля, який зменшує крен кузова в поворотах, адже через зміщення центру тяжіння може змінюватися зчеплення коліс із дорогою. Внаслідок цього може статися навіть перекидання авто.
На сьогоднішній день стабілізатор поперечної стійкості використовується практично у всіх сучасних авто і може бути встановлений як на передній, так і задній осі.
В основі конструкції стабілізатора знаходиться трапецієподібний або П-подібний торсіонний вал, що працює на кручення. Цей вал кріпиться до кузова кронштейнами через втулки стабілізатора. Останні найчастіше виконані з гуми, але є і більш просунутий варіант поліуретанові втулки стабілізатора. Саме втулки зменшують передачу ударних навантажень на кузов.
Крайні точки стабілізатора кріпляться безпосередньо до важелів підвіски або амортизаційних стійк, за допомогою тяг (стійок) стабілізатора.
У поворотах і при проїзді нерівностей, коли кузов автомобіля крениться, на протилежні кінці торсійного валу діють протилежно спрямовані сили, за рахунок роботи на кручення центральної частини торсійного валу. І за рахунок цього зменшуються крен автомобіля, а також покращується зчеплення шин з дорогою.
Під час експлуатації найбільш сильному зносу схильні такі деталі, як стійки (тяги) стабілізатора, втулки стабілізатора та втулки стійок стабілізатора. Тому в асортименті нашого магазину представлені посилені варіанти цих елементів:
- Як збільшити ресурс стійок стабілізатораРозглянемо основні фактори, які дозволять зберегти довговічність тяг стабілізатора.Як збільшити ресурс стійок стабілізатора
- Посилені стійки стабілізатора: конструктивні особливостіСтійки стабілізатора при експлуатації на українських дорогах схильні до посиленого зносу. Тому вітчизняний виробник пропонує посилені стійки стабілізатора, розраховані на такі жорсткі умови експлуатації.Посилені стійки стабілізатора: конструктивні особливості